مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 14:002021-08-04اقتصادي

پیگیری ها برای تخلیه و ارسال به موقع نهاده های دامی سرعت یابد


نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت:پیگیری ها برای تخلیه و ارسال به موقع نهاده های دامی سرعت یابد - ، محمد جواد عسگری در بازدید از انبارها و پایانه های تخلیه نهاده های دامی در بندرشهید رجایی، اظهارداشت: اگر پیگیری ها زودتر عملیاتی شود و نهاده ها به موقع در اختیار تولیدکننده و کشاورزان قرار بگیرد، بطور قطع در کاهش و تثبیت قیمت ها تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه نهاده ها در بندرشهید رجایی به صورت مستقیم حمل می شود (تخلیه از کشتی به کامیون ها) مجموع نهادهای دامی در این بندر را 250 هزارتن اعلام کرد که درحال حاضر چهارکشتی در این بندرپهلوگیری کرده و دو کشتی درحال تخلیه و دو کشتی دیگر نیز در اسکله این بندر پهلوگیری کرده اند.

نایب رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، روند تخلیه نهاده های دامی در بندرشهید رجایی را امیدوارکننده دانست و گفت: در راستای کاهش نگرانی های تولیدکنندگان مرغ و دام پیگیری ها باید به شکلی باشد که نهاده های دامی به موقع در اختیار آنها قرار بگیرد.

این نماینده کمیسیون کشاورزی مجلس همچنین بر ضرورت مدیریت زمان برای ارسال نهاده ها به مراکز تولیدی تاکید کرد و افزود: براساس ابلاغیه جدید به وزارت کشاورزی، سازمان متولی موظف هستند نهاده هایی که در بندرامیرآباد شمال تخلیه می شود را به است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ها برای تخلیه و ارسال به موقع نهاده های دامی سرعت یابد

پیگیری ها برای تخلیه و ارسال به موقع نهاده های دامی سرعت یابد