مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 03:152021-08-04حوادث

کلاهبرداری با ترفند تهیه جهیزیه در لرستان


فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری اعضای یک باند که با ترفند تهیه جهیزیه در خرم آباد خبر داد.

- سردار یحیی الهی اظهار کرد: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر اینکه اعضای یک باند کلاهبرداری با بکارگیری شیوه های متقلبانه تحت پوشش موسسات خیریه جهت تهیه جهیزیه و خرید گوشی و تبلت دانش آموزی ارزان قیمت برای خانواده ها و دانش آموزان کم بضاعت مبلغی را به عنوان پیش پرداخت از آنان دریافت می کردند، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه جعل و کلاهبرداری آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و رصد اعضای باندهای کلاهبرداری 7 متهم را در سطح شهرستان خرم آباد شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: اعضای این باند با به کارگیری شیوه های متقلبانه تحت پوشش موسسات خیریه جهت تهیه جهیزیه، خرید گوشی و تبلت دانش آموزی ارزان و بسیارکمتر از قیمت بازار برای خانواده ها و دانش آموزان کم بضاعت مبلغی را به عنوان پیش پرداخت از شهروندان دریافت می کردند و وعده می دادند در موعد مقرر اجناس را تحویل آنان تحویل می دهند و با این روش مبلغ 100 میلیون را از مال باختگان کلاهبرداری می کردند.

وی با اشاره به کشف 100 میلیار ریال کلاهبرداری و شناسایی 610 مال باخته در این رابطه، تصریح کرد: 7 نفر از اعضای باند کلاهبرداری همراه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با ترفند تهیه جهیزیه در لرستان

کلاهبرداری با ترفند تهیه جهیزیه در لرستان