مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 05:402021-08-05سياسي

مقابله با تهدیدات رسانه نیازمند اقدام جهادی است/ مجلس ورود می کند


استفاده از فرصت های رسانه و مقابله با تهدیدهای آن نیازمند یک اقدام جهادی با ریسک پذیری بالاست که قطعاً مجلس با ذات نظارتی خود به این موضوع ورود خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر تحرکات رسانه ای دشمن و ضعف تبلیغاتی در کشور، اظهار داشت: دغدغه های رهبری معظم انقلاب که در خصوص هزینه های سنگین دشمن برای جنگ روانی و تسلط بر افکار عمومی در مراسم تنفیذ حکم حجت الاسلام رییسی مطرح کردند، بسیار به حق است، دشمنان از رسانه و با ایجاد تبلیغات سوء، حداکثر استفاده را می کنند.

وی افزود: از این رو باید مشخص شود که علل و عوامل ناکارآمدی و عدم کار هوشمندانه و خلاقانه با وجود دستگاه های گسترده رسانه ای در داخل کشور چه بوده است و چرا رسانه ها و فضای مجازی بدون اختیار و بی سرپناه اداره می شوند؟ باید مشخص شود که آیا موضوع این ضعف، مربوط به سیاست گذاری، تفکر، خلاقیت، استفاده از ابزارهای نو و به روز است یا ضعف مدیریتی و یا ترکیبی از همه این موضوعات دلیل ضعف عملکرد است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: از این رو ما در مجلس با یک آسیب شناسی فنی و دقیق و مطالبه گری و پرسشگری جدی چه از دستگاه های رسمی، چه نیمه رسمی و حتی غیررسمی به دنبال رفع آسیب های موجود در این حوزه قدم خواهیم برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با تهدیدات رسانه نیازمند اقدام جهادی است/ مجلس ورود می کند

مقابله با تهدیدات رسانه نیازمند اقدام جهادی است/ مجلس ورود می کند