مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-05اقتصادي

انتخاب بانک صنعت و معدن به عنوان بانک برتر جشنواره شهید رجایی


بانک صنعت و معدن در ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی وزارت امور اقتصادی و دارایی عنوان بانک برتر کسب نمود و مورد تقدیر معاون رییس جمهور و وزیر اقتصاد قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی به نقل از شاتا؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی در راستای اجرای جزء ب بخشنامه جشنواره شهید رجایی سال 1400 و بر اساس تصویب ستاد جشنواره، در ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی عملکرد بانک صنعت و معدن در سال 1399 این بانک را به عنوان بانک برتر مورد تقدیر قرار داد.

بنا بر این گزارش فرهاد دژپسند انجام وظایف سازمانی در جهت بهبود و ارتقا عملکرد وزارت امور اقتصادی و دارایی و همچنین همت و مساعی ارزشمند مدیرعامل و پرسنل بانک صنعت و معدن را از دلایل انتخاب این بانک به عنوان بانک برتر در جشنواره شهید رجایی سال 1400 این وزارتخانه اعلام کرد.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور هم در مراسم تقدیر از برترین های جشنواره شهید رجایی وزارت اقتصاد با تجلیل از سازمان ها و دستگاه های برتر منتخب جشنواره شهید رجایی خاطر نشان کرد: اقدام خوب وزارت اقتصاد که هر سال به صورت ویژه عملکرد مجموعه های مختلف وزارتی را مورد ارزیابی قرار می دهد و نتیجه درون دستگاهی خود را هر سال منتخب و اعلام می کند، کار بسیار ارزشمندی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب بانک صنعت و معدن به عنوان بانک برتر جشنواره شهید رجایی

انتخاب بانک صنعت و معدن به عنوان بانک برتر جشنواره شهید رجایی