مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 08:052021-08-05سياسي

«علیرضا محمودی راد» به عنوان رییس شورای ششم شهر بیرجند انتخاب شد


براساس رأی گیری از اعضاء در اولین جلسه شورای ششم شهر بیرجند «علیرضا محمودی راد» به عنوان رییس شورای ششم شهر بیرجند انتخاب شد.

- ، صبح روز پنج شنبه اولین جلسه شورای ششم شهر بیرجند برگزار شد و اعضای شورای شهر مراسم تحلیف و انتخاب اعضای هیأت رییسه را برگزار کردند.

براساس رأی گیری از اعضای شورای شهر، علیرضا محمودی راد به عنوان رییس شورای ششم شهر بیرجند، فاطمه زهرا هلال بیرجندی به عنوان نائب رییس شورا و عباس سروری به عنوان منشی شورا انتخاب شدند.

علیرضا محمودی راد، رییس شورای ششم شهر بیرجند بعد از انتخاب شدن به این سمت گفت: همه دوستانی که در شورا حضور دارند، شایستگی و لیاقت و تجربه پذیرش مسئولیت ریاست شورای شهر را دارند ولی با توجه به مشورت دوستان این مسئولیت بر عهده من قرار گرفت که امیدوارم بتوانم به نحو احسنت انجام دهم.

وی اظهار کرد: اگر همگی ما یک ید واحده نباشیم نخواهیم توانست کار کنیم و هدف همگی ما نیز ارتقاء، رشد، تعالی و سربلندی شهر بیرجند است.

علی ناصری، فرماندار شهر بیرجند نیز در این جلسه اظهار کرد: شهر بیرجند در حوزه فرهنگی و تاریخی سابقه بسیار زیادی دارد که با توجه به این سبقه مردم نیز انتظارات به حق و به جایی برای رشد شهر دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«علیرضا محمودی راد» به عنوان رییس شورای ششم شهر بیرجند انتخاب شد

«علیرضا محمودی راد» به عنوان رییس شورای ششم شهر بیرجند انتخاب شد