مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 09:102021-08-05بين الملل

انگلیس بازنده ماجرای کشتی


پس از هیاهوی رسانه ای و مشکوک 48 ساعت گذشته رسانه های دولتی انگلیس در امنیتی سازی تردد کشتی ها در سواحل امارات و دریای عمان، اداره عملیات نیروی دریایی انگلیس دیروز با تایید ایمنی نفتکش «آسفالت پرنسس» اعلام کرد عملیات ربودن این کشتی پایان یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، اداره عملیات دریایی در سواحل امارات ترک کرده و نفتکش سالم است و حادثه پایان یافته است.

این در حالی است که این نهاد انگلیسی و رسانه های غربی کوچک ترین اطلاعی از سرنوشت ربایندگان ادعایی این نفتکش ارائه نکرده اند.

همین رسانه ها عصر سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکردند یک عملیات ربایش در کشتی آسفالت پرنسس -که از سوی شرکت زودیاک اداره می شود- در سواحل فجیره امارات انجام شده است و عاملان عملیات خدمه را ربوده اند.

  این مضحکه اطلاع رسانی از سوی رسانه های مدعی حرفه ای گری و گردش آزاد اطلاعات، مشخص می کند که این رسانه ها کوچک ترین تعهدی بر عدم انتشار اخبار و گزارش های غیرموثق نداشته و این وضعیت موقعیت این رسانه ها در افکار عمومی را می تواند مورد خدشه قرار دهد.

در همین موضوع اخیر هم ثابت شد بحث ربایش کشتی در اتاق های جنگ روانی لندن و واشنگتن برای القای ناامن سازی در خلیج فارس توسط ایران به نفع رژیم صهیونیستی پخت و پز شده است تا بلکه بتواند اجماع جهانی علیه ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس بازنده ماجرای کشتی

انگلیس بازنده ماجرای کشتی