مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 09:402021-08-05ورزشي

شورای ششم «بیرجند» آغاز به کار کرد/ «محمودی راد» رییس شورا شد


فعالیت رسمی ششمین دوره شورای شهر بیرجند امروز آغاز و اعضای جدید ضمن قرائت سوگندنامه، هیأت رییسه را رسما انتخاب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، نخستین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر بیرجند به منظور تحلیف و انتخاب رییس و هیأت رییسه شورا برگزار شد.

علی ناصری فرماندار بیرجند با اشاره به ظرفیت و قابلیت های شهر بیرجند، اظهار داشت: در کنار  توسعه عمرانی و زیرساختی بیرجند به عنوان مرکز ثقل خراسان جنوبی باید در حوزه نرم افزاری و توازن فرهنگی و اجتماعی شهر نیز سرمایه گذاری معقولی صورت گیرد.

وی با تأکید بر مطالبات و نیازمندی های به حق شهروندان بیرجندی، یادآور شد: پس از گذشت 17 سال از تشکیل استان خراسان جنوبی هنوز عقب ماندگی های قابل مشهودی در حوزه های مختلف شهری و خدمت رسانی وجود دارد که مستلزم برنامه ریزی های منسجم و هم افزایی های مدیریتی موجود است.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه در راستای معرفی و توسعه حوزه گردشگری باید به صورت ویژه به اماکن تاریخی و مفاخر علمی  توجه شود، خاطرنشان کرد: از فضاهای فرهنگی و ورزشی بیرجند باید استفاده بهینه شود.

ناصری مؤلفه های موفقیت شورای اسلامی شهر بیرجند را وفاق ملی، عشق به خدمت و تعاملات بین بخشی عنوان کرد و گفت: حسن اعتماد و دعای خیر مردم به عنوان مهم ترین پشتوانه های ساختاری و عملک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ششم «بیرجند» آغاز به کار کرد/ «محمودی راد» رییس شورا شد

شورای ششم «بیرجند» آغاز به کار کرد/ «محمودی راد» رییس شورا شد