مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 12:452021-08-05پزشكي

ظرفیت بیمارستان های اردبیل تکمیل شد/ رعایت پروتکل ها به کمتر از 20 درصد رسیده است


معاون امور درمانی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در حال حاضر ظرفیت تخت های بیمارستان های اردبیل به طور کامل تکمیل شده است.

- حسن اصغری ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر با ورود جهش های مختلف از ویروس کرونا، شرایط بحرانی را در استان اردبیل تجربه می کنیم و هم اکنون ظرفیت کلیه تخت های بیمارستان های امام خمینی(ره)، سبلان تامین اجتماعی و امام رضا(ع) در اردبیل تکمیل شده است.

وی افزود: بیمارستان امام خمینی(ره) به عنوان در استان در شرایط بحرانی قرار داشته و در این بیمارستان، غیر از دو بخش، تمامی قسمت ها درگیر کرونا است و در بیمارستان امام رضا(ع) 300 بیمار سرپایی ویزیت شده که با دریافت داروی رمدسیویر ادامه رود درمان را در منزل انجام می دهند.

معاون امور درمانی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: در بیمارستان سبلان تامین اجتماعی 60 تخت به بیماران کرونایی تخصیص یافته است و از بابت بخش مراقبت های ویژه مشکل خاصی نداریم ولی با ادامه روند فعلی، قطعا در روزهای آینده در حوزه ICU هم مشکلات متعددی خواهیم داشت.

آماده سازی مدارس و ورزشگاه ها برای بستری بیماران اصغری ادامه داد: هم اکنون 40 بیمار مبتلا به کرونا که نیاز به بستری شدن دارند را به دلیل تکمیل ظرفیت تخت بیمارستانی، نمی توانیم بستری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بیمارستان های اردبیل تکمیل شد/ رعایت پروتکل ها به کمتر از 20 درصد رسیده است

ظرفیت بیمارستان های اردبیل تکمیل شد/ رعایت پروتکل ها به کمتر از 20 درصد رسیده است