مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 13:552021-08-05سياسي

ششمین دوره شورای اسلامی بیرجند، به طور رسمی آغاز به کار کرد


ششمین دوره شورای اسلامی شهر بیرجند، امروز پنجشنبه 14 مرداد با برگزاری آیین تحلیف و انتخاب هیات رییسه شورا به طور رسمی آغاز به کار کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی ششمین دوره شورای اسلامی شهر بیرجند، امروز پنجشنبه 14 مرداد با برگزاری آیین تحلیف و انتخاب هیات رییسه شورا به طور رسمی آغاز به کار کرد.

شورای اسلامی شهر بیرجند در دوره ششم امروز با قرائت قرآن کریم و قرار گرفتن هیات رییسه سنی در جایگاه فعالیت خود را برای یک دوره چهار ساله آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی یزدان شناس، مهدی عبدالرزاق نژاد و فاطمه زهرا هلال بیرجندی به عنوان هیات رییسه سنی شورای شهر بیرجند معرفی شدند و اعضای شورای ششم متن سوگندنامه را قرائت کردند.

علی ناصری، فرماندار بیرجند در این آیین با بیان اینکه در 28 خرداد امسال با حضور چشمگیر مردم حماسه ای دیگر رقم خورد گفت: طبق بخشنامه وزارت کشور درخصوص نحوه شروع به کار شورای شهر اولین جلسه شورا باید در فرمانداری برگزار شود و مهمترین دستور کار آن تعیین اعضای هیات رییسه برای یک سال است.

وی افزود: همچنین متن سوگندنامه ششمین دوره شورای اسلامی شهر در این نشست قرائت و توسط اعضای شورا امضا می شود.

وی گفت: طبق بخشنامه وزارت کشور مهمترین دستور کار اولین جلسه رسمی شورا تعیین اعضای هیات رییسه است و اعضا بلافاصله بعد از رسمیت یاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین دوره شورای اسلامی بیرجند، به طور رسمی آغاز به کار کرد

ششمین دوره شورای اسلامی بیرجند، به طور رسمی آغاز به کار کرد