مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 08:252021-08-06ورزشي

بحران مالی پرسپولیس و شعار پاداش آسیایی


با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس درگیر بحران مالی بزرگی شده است، اما مدیران این باشگاه برای حل این بحران ها حساب ویژه ای روی پاداش آسیایی باز کرده اند.

- با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس درگیر بحران مالی بزرگی شده است، اما مدیران این باشگاه برای حل این بحران ها حساب ویژه ای روی پاداش آسیایی باز کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لیگ بیستم درحالی برای پرسپولیس به پایان رسید که این تیم با وجود همه پستی بلندی ها و بحران های مالی که داشت، جام قهرمانی را برای پنجمین بار بالای سر برد و افتخار دیگری برای هوادارانش کسب کرد اما کسب این قهرمانی بدهی های سنگینی به پرسپولیس تحمیل کرد و کسی دقیق نمی داند این بدهی ها چطور قرار است بازپرداخت شود.

بحران مالی پرسپولیس از کجا شروع شد؟ باشگاه پرسپولیس در آبان 1398 و در دوره مدیریت محمد حسن انصاری فرد، طی یک قرارداد تمام فضاهای درآمدزایی و رسانه ای خود را به شرکتی به عنوان کارگزارش واگذار کرد تا این شرکت منابع مالی لازم را برای باشگاه تامین کند.

با توجه به اینکه در قرارداد اولیه کف قراردادی به عنوان حداقل الزام پرداختی از کارگزار تعیین نشده بود، کارگزار هم تعهدی برای پرداخت پول نمی دید و در نهایت تا اردیبهشت سال 1399، فقط 2 میلیارد و 700 میلیون تومان به عنوان درآمد به باشگاه پرداخت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران مالی پرسپولیس و شعار پاداش آسیایی

بحران مالی پرسپولیس و شعار پاداش آسیایی