مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 10:102021-08-06سياسي

پیشگیری از فساد مد نظر دولت باشد/ ظلم ستیزی پیام عاشورا


امام جمعه آرادان با اشاره به روی کار آمدن دولت سیزدهم و انتظارات مردمی از آن، گفت: یکی از مهمترین مسائل که از دولت جدید مطالبه می شود پیشگیری از بروز فساد به جای مبارزه با آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدشمنان را ناامید کردند.

وی با بیان اینکه جابجایی قدرت در کشورمان به صورت آرام و منطقی صورت می گیرد، افزود: در کشورمان با آرامش کار یک رییس جمهور تمام می شود و با محبت و مهربانی رییس جمهور جدید بر روی کار می آید حال آنکه در بسیاری نقاط دنیا این موضوع دیده نمی شود.

مردمی بودن دولت ها مهم است امام جمعه آرادان با اشاره به اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند مردمی بودن و مردمی ماندن و ابزار آن بسیار مهم است، گفت: دولت رییسی دولت مردمی است دولت تحول خواه است و وی نیز بارها تکرار کرده که مبارزه جدی با فساد و کنترل رشد نقدینگی در کشور و ایجاد ثبات بازار، ساخت مسکن و … در زمره اقداماتی است که قرار است توسط دولت جدید انجام شود.

شریفی نیا با بیان اینکه باید به رییسی فرصت داد چرا که این مسائل چیزهایی نیستند که به سرعت بتوان به آنها دست یافت در نتیجه باید به دولت سیزدهم فرصت داد تا مسائل را به درستی حل کند، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی دو جمله مهم بیان کردند نخست در زمانی که رأی خود را به صندوق انداختند که بیان داشتند انتخابات بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از فساد مد نظر دولت باشد/ ظلم ستیزی پیام عاشورا

پیشگیری از فساد مد نظر دولت باشد/ ظلم ستیزی پیام عاشورا