مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 13:502021-08-06پزشكي

بردسکن در حالت بحرانی ویروس کرونا/ ظرفیت تخت های کرونا تکمیل شد


مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن گفت: زنگ هشدار قرمز کرونایی با 28 بیمار بستری در بیمارستان ولی عصر(عج) بردسکن به صدا درآمد.

- دکتر مهدی عاقلتر در گفت وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار کرد: متأسفانه با وجود تمامی هشدارها در اثر بی توجهی مردم نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و برپایی مراسم مختلف که هم اکنون در اوج آن هستیم وضعیت شهرستان به سرعت در حال بحرانی شدن است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن افزود: هم اکنون دو بخش آی سی یو و بخش ویژه کرونا در تنها بیمارستان بردسکن پر شده و اگر همین روند ادامه پیدا کند مجبور به تعطیل کردن دیگر بخش ها و اختصاص آن به بخش های کرونا خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اوضاع در شهرهای اطراف به مراتب بحرانی تر از بردسکن است، ادامه داد: از شهروندان عزیز تقاضا می شود از ترددهای بی مورد به شهرهای اطراف جهت حفظ سلامتی خودشان جدا خودداری کنند.

عاقلتر گفت: با توجه به روند افزایش بستری ها و ورود بیماران بدحال به بیمارستان از همشهریان عزیز می خواهیم جز در موارد ضروری و اورژانسی به بیمارستان مراجعه نکنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن با ابراز نگرانی از درصد پایین استفاده از ماسک در سطح جامعه افزود: با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از دورهمی های خانوادگی و مجالس عروسی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بردسکن در حالت بحرانی ویروس کرونا/ ظرفیت تخت های کرونا تکمیل شد

بردسکن در حالت بحرانی ویروس کرونا/ ظرفیت تخت های کرونا تکمیل شد