مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 18:502021-08-06اقتصادي

بهره مندی 8 هزار معلول از خدمات مراکز بهزیستی زنجان


8 هزار نفر از افراد دارای معلولیت از خدمات مراکز روزانه و شبانه بهزیستی استفاده می کنند.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بهزیستی به صورت ماهانه به مراکز شبانه روزی بیماران روانی مزمن، معلولین ذهنی، جسمی حرکتی و سالمندان یارانه پرداخت می کند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: این یارانه 70 درصد افزایش داشته است و درباره نحوه هزینه کرد یارانه، نیاز و نحوه رسیدگی و ارائه خدمات به مددجویان نظارت بیشتری صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه تعداد 70 مرکز غیردولتی روزانه، شبانه روزی، ویزیت در منزل و مرکز مراقبت در منزل و مراکز مددکاری و موسسات مردم نهاد در حوزه معلولین و توانبخشی فعالیت دارد و نزدیک به 8 هزار نفر از افراد دارای معلولیت از خدمات این مراکز استفاده می کنند، گفت: 325 فرد ضایعه نخاعی نیز از خدمات ویژه توانپزشکی، حق پرستاری و سایر خدمات مددکاری بهره مند هستند.

محمدی قیداری اظهار کرد: در شرایط قرمز کرونایی و تعطیلی مراکز روزانه معلولین، توانبخشی از راه دور صورت می گیرد و خدمات آموزشی به 720 نفر از افراد دارای معلولیت در منزل ارائه می شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: در سال گذشته بیش از 9 هزار و 500 نفر از جامعه هدف، کمک هزینه توانبخشی به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون تومان دریافت کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 8 هزار معلول از خدمات مراکز بهزیستی زنجان

بهره مندی 8 هزار معلول از خدمات مراکز بهزیستی زنجان