مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 02:302021-08-06ورزشي

اتفاقی که ژاپنی ها را خوشحال کرد/ «توکیو» و بازگشت به زندگی عادی


سی و دومین دوره بازیهای المپیک در شرایطی به خط پایان نزدیک شده که مردم توکیو از این اتفاق خوشحال هستند و از چند روز دیگر می توانند با آرامش بیشتری در سطح شهر تردد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی مهر به توکیو، اگرچه بعد از تعویق یک ساله المپیک 2020 و به دلیل پاندمی کرونا ، هفته به هفته تصمیم گیری ها در مورد شرایط این دوره بازی ها و حتی قطعی بودن یا نبودن برگزاری آن تغییر کرد اما در نهایت المپیک توکیو دو هفته پیش افتتاح شد.

حالا این المپیک که در وضعیتی تاریخی و عجیب نسبت به ادوار گذشته پیگیری شد، به ساعت های پایانی عمر 17 روزه خود نزدیک می شود و همین موضوع حال و هوای جدیدی را در دهکده ورزشکاران و محل برگزاری بازی ها حاکم کرده است؛ این شرایط جدید شاید مورد اقبال شهروندان ژاپنی باشد اما به طور حتم برای آن دسته افرادی که از نزدیک درگیر این رویداد، مسابقات و حاشیه هایش بودند، حسی عجیب همراه با ناراحتی و دلتنگی ایجاد کرده است.

اگر چه تماشاگران داخلی و خارجی از این دوره بازی های المپیک حذف شدند اما با این حال با حضور ورزشکاران، مربیان شان، مسئولان و به خصوص نمایندگان رسانه های خبری، توکیو در دو هفته گذشته شاهد تردد مداوم این افراد در ورزشگاه ها، سالن های محل برگزاری مسابقات، محل استقرار خبرنگاران (MPC)، محوطه های اطراف آنها و حتی اتوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقی که ژاپنی ها را خوشحال کرد/ «توکیو» و بازگشت به زندگی عادی

اتفاقی که ژاپنی ها را خوشحال کرد/ «توکیو» و بازگشت به زندگی عادی