مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 03:502021-08-07اقتصادي

وارد شدن پاک کننده های نانویی ایرانی به شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی


یکی از شرکت های فناور با تولید مواد پاک کننده نانویی برای تمیزکاری LCD ها قرار است پاک کننده های محصولات یکی از شرکت های تولید کننده لوازم خانگی داخلی را تامین کند.

- یکی از شرکت های فناور با تولید مواد پاک کننده نانویی برای تمیزکاری LCD ها قرار است پاک کننده های محصولات یکی از شرکت های تولید کننده لوازم خانگی داخلی را تامین کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محلول پاک کننده سطوح استیل، اسپری پاک کننده صفحات نمایش LED و LCD، محلول پاک کننده چندمنظوره و اسپری پاک کننده شیشه از جمله شوینده های مبتنی بر فناوری نانو هستند که یکی از شرکت های فعال در زمینه نانو تولید و به بازار عرضه می کند.

بهتاش هدایتی، مدیر بازرگانی این شرکت فناوری با اشاره به همکاری با یکی از شرکت های تولید کننده لوازم خانگی گفت: تا سال گذشته نمایندگی های این شرکت تولید کننده لوازم خانگی اقدام به خرید محلول های پاک کننده LCD نانویی از ما می کردند که امسال قراردادی با این شرکت برای تامین یک میلیون بطری پاک کننده صفحات نمایش LED و LCD امضا کردیم که تاکنون تقریبا نیمی از این محصولات پاک کننده را به این شرکت تحویل دادیم.

وی با تاکید بر اینکه این همکاری محدود به پاک کننده ها نمی شود، خاطر نشان کرد: در حال حاضر روی تولید و فروش محلول های چندمنظوره که برای تمیز کردن کولرهای گازی و همچنین ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وارد شدن پاک کننده های نانویی ایرانی به شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی

وارد شدن پاک کننده های نانویی ایرانی به شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی