مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-07پزشكي

27 هزار نفر در کهگیلویه علیه کرونا واکسینه شدند


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: با تلاش پرسنل مرکز بهداشت شهرستان تا کنون 27 هزار و 164 دز واکسن کووید 19 در این شهرستان برای جامعه هدف تزریق شده است.

-  محمدطاهر طیب زادگان در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: از ابتدای شروع طرح واکسیناسیون کرونا تاکنون22 هزار نفر از جمعیت گروه های هدف شهرستان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند که از این تعداد پنج هزار نفر دز دوم واکسن را نیز تزریق کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و بر اساس اولویت بندی گروه های سنی اعلام شده، مردم جهت تزریق واکسن می توانند به 100 مرکز واکسیناسیون شهرستان کهگیلویه شامل کلیه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، خانه های بهداشت، پایگاههای سلامت شهری و مرکز تجمیعی واکسیناسیون واقع در سالن 17 شهریور دهدشت مراجعه کنند.

این مسؤول افزود: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان و برای حفظ سلامت شهروندان و کاهش بیماران مبتلا به کرونا،  ضروری است رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به خصوص پرهیز از تشکیل و یا شرکت در اجتماعات  با جدیت و اهتمام بیشتری از طرف عموم مردم اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 هزار نفر در کهگیلویه علیه کرونا واکسینه شدند

27 هزار نفر در کهگیلویه علیه کرونا واکسینه شدند