مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-07سياسي

استان بوشهر رتبه دوم اشتغال کمیته امداد را کسب کرد


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از کسب رتبه دوم کشوری این استان در بحث اشتغال و خودکفایی مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

- محمدرضا میری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کمیته امداد استان خوشبختانه با برنامه ریزی مناسب و تلاش شبانه روزی همه همکاران در این بخش توانست در ارزیابی صورت گرفته در شاخص های اصلی و عمده اشتغال جایگاه دوم کشوری را کسب نماید.

وی از کسب رتبه دوم اشتغال و خودکفایی این استان در بین استان های کشور در سال گذشته خبر داد و گفت: این ارزیابی در بین 20 شاخص اصلی حوزه اشتغال و خودکفایی صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: این استان در عمده این شاخص ها در جایگاه برتر کشور قرار داشت و نسبت به سال 98 دو پله صعود کرده است.

وی بیان کرد: در سال 1399 کمیته امداد استان بوشهر توانسته تعداد 6 هزار و 58 فرصت شغلی از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی و کاریابی برای مددجویان ایجاد نماید.

میری خاطرنشان کرد: عمده شاخص هایی که در این زمینه مورد بررسی قرار گرفته اند شامل: کاریابی، آموزش مهارت های شغلی، ایجاد فرصت های شغلی، راهبری شغلی، مباحث دانش بنیان، جهادگران و مراکز نیکوکاری کارآفرین، جذب منابع، پایداری طرح ها و موارد دیگر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر رتبه دوم اشتغال کمیته امداد را کسب کرد

استان بوشهر رتبه دوم اشتغال کمیته امداد را کسب کرد