مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 06:302021-08-07سياسي

جزییات آخرین مصوبات شورای نگهبان


ذیل ماده 52، عبارت «عقیم سازی در مواردی که خطر جانی برای مادر دارد» به عبارت «عقیم سازی در مواردی که بارداری خطر جانی برای مادر دارد» اصلاح گردد.

- ذیل ماده 52، عبارت عقیم سازی در مواردی که خطر جانی برای مادر دارد به عبارت عقیم سازی در مواردی که بارداری خطر جانی برای مادر دارد اصلاح گردد.

سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز خود به تشریح آخرین مصوبات این شورا پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، آخرین مصوبات شورای نگهبان به شرح ذیل است: لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری صربستان که با اصلاحاتی در جلسه مورخ بیست و دوم فروردین ماه یکهزار و چهارصد به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است؛ در جلسه مورخ 07/02/1400 شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به اصلاحات به عمل آمده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

لایحه اصلاح قانون صدور چک مصوب جلسه مورخ بیست و نهم فروردین ماه یکهزار و چهارصد مجلس شورای اسلامی در جلسه مورخ 18/02/1400 شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

لایحه مالیات بر ارزش افزوده که با اصلاحاتی در جلسه مورخ دوم خرداد ماه یکهزار و چهارصد به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است؛ در جلسه مورخ 12/03/1400 شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آخرین مصوبات شورای نگهبان

جزییات آخرین مصوبات شورای نگهبان