مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 06:302021-08-07سياسي

امنیت بسیار خوبی در مرزهای کشور حاکم است


جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه آرامش و امنیت بسیار خوبی در مرزهای کشور حاکم است، گفت: مرزنشینان نیاز به بازراچه های مرزی فعال و پویا دارند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه آرامش و امنیت بسیار خوبی در مرزهای کشور حاکم است، گفت: مرزنشینان نیاز به بازراچه های مرزی فعال و پویا دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار قاسم رضایی در حاشیه سفر به استان سیستان و بلوچستان، اظهارکرد: طبق روال و در ادامه بازدیدها از رده های مختلف نیروی انتظامی، امروز از مرزهای جنوب شرقی کشور بازدید به عمل آمد.

وی با اشاره به اینکه مرزبانان از مهارت، اشراف و روحیه انقلابی بسیار خوبی برخوردارند، تصریح کرد: راهبرد جمهوری اسلامی ایران در عملکرد انیفورم پوشان مرزبان و مرزنشینان مشهود و قابل تقدیر است.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه آرامش و امنیت بسیار خوبی در مرزهای کشور حاکم است، افزود: استکبار جهانی بیش از 40 سال است که در افغانستان فتنه ایجاد کرده است.

این مقام ارشد انتظامی با تصریح اینکه این روزها مردم افغانستان آزرده خاطر هستند، گفت: نتیجه ناراحتی این مردم رنج دیده، فتنه هایی است که استکبارگران سال هاست با مسلح کردن گروه های مختلف در این کشور ایجاد و با خروج خود فتنه ها را شعله ور کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت بسیار خوبی در مرزهای کشور حاکم است

امنیت بسیار خوبی در مرزهای کشور حاکم است