مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-07پزشكي

80 درصد تخت های بیمارستان هاشمی نژاد مشهد به بیماران کرونایی اختصاص یافته است


رییس بیمارستان شهید هاشمی نژاد از مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در موج پنجم بحران کرونا که درگیر ویروس دلتا هستیم 80 درصد تخت های این مرکز به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس بیمارستان شهید هاشمی نژاد از مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در موج پنجم بحران کرونا که درگیر ویروس دلتا هستیم 80 درصد تخت های این مرکز به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

سیدمحمد موسوی در این خصوص اظهار کرد: بیمارستان شهید هاشمی نژاد در ایام موج پنجم بحران کرونا که درگیر ویروس دلتا هستیم در وضعیت بحرانی قرار دارد و در حال حاضر از مجموع 300 تخت این مرکز درمانی 231 تخت آن درگیر کرونا شده است که معادل 80 درصد ظرفیت تخت های این بیمارستان بوده است.

وی افزود: در موج پنجم کرونا افزایش چشمگیر مبتلاها و بستری ها را شاهد هستیم و خطرات ویروس دلتا به مراتب بیشتر از گونه های قبلی بوده و باید مراقب باشیم تا با کوچکترین غفلت و بی توجهی برای خودمان و اطرافیانمان ایجاد مشکل نکنیم.

رییس بیمارستان شهید هاشمی نژاد با بیان اینکه در روزهای اخیر اورژانس های تمامی بیمارستان ها از جمله این مرکز درمانی با حجم دو برابری بیمار روبه رو شده اند، خاطرنشان کرد: بیشترین گروه بیماران مراجعه کننده به بیمارستان شهید هاشمی نژاد در موج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد تخت های بیمارستان هاشمی نژاد مشهد به بیماران کرونایی اختصاص یافته است

80 درصد تخت های بیمارستان هاشمی نژاد مشهد به بیماران کرونایی اختصاص یافته است