مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 07:452021-08-07اجتماعي

آغاز وزش باد نسبتا شدید در خراسان رضوی از امروز


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه از بعد ظهر امروز در نواحی مختلف استان وزش باد نسبتا شدید آغاز خواهد شد، گفت: عصر روز سه شنبه همین هفته دمای هوا در مشهد یک تا 2 درجه کاهش خواهد یافت و به نسبت خنک تر می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه از بعد ظهر امروز در نواحی مختلف استان وزش باد نسبتا شدید آغاز خواهد شد، گفت: عصر روز سه شنبه همین هفته دمای هوا در مشهد یک تا 2 درجه کاهش خواهد یافت و به نسبت خنک تر می شود.

مرتضی اثمری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از بعد ظهر امروز در نواحی مختلف استان وزش باد نسبتا شدید آغاز شده و تا روزهای میانی هفته کنونی ادامه خواهد داشت.

در مناطق بادخیز استان، به ویژه جنوب شرق، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک خواهد بود.

وی افزود: دمای هوای مشهد امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته 37 درجه سانتی گراد است و امشب نیز به 22 درجه سانتی گراد خواهد رسید اما این دما تا آخر هفته حداکثر به 38 درجه می رسد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: طی 24 ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای هوای 12 درجه و سرخس با بیشینه دمای هوای 41 درجه به ترتیب خنک ترین و گرم ترین شهرستان های خراسان رضوی بوده و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان تای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز وزش باد نسبتا شدید در خراسان رضوی از امروز

آغاز وزش باد نسبتا شدید در خراسان رضوی از امروز