مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 08:152021-08-07اقتصادي

تشدید تنش های اقلیمی در مدیریت تلفیقی آفات گیاهی


معاون کنترل آفات سازمان حفظ نباتات کشور تاکید کرد: تشدید تنش های اقلیمی از جمله خشکسالی،  لزوم آینده نگری و محیط نگری بیش از پیش در مدیریت تلفیقی آفات گیاهی را ضروری می کند.

- معاون کنترل آفات سازمان حفظ نباتات کشور تاکید کرد: تشدید تنش های اقلیمی از جمله خشکسالی،  لزوم آینده نگری و محیط نگری بیش از پیش در مدیریت تلفیقی آفات گیاهی را ضروری می کند.

مسعود لطیفیان در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه یکی از مهمترین اقدامات ضروری در مدیریت حفظ نباتات در کشور برنامه ریزی راهبردی و استراتژیک است، اظهار کرد: پایه این نوع برنامه ریزی بر اساس میزان درک مدیران از پتانسیل ها، موانع، نیازها، اثربخشی اقدامات و منافع تمام کسانی است که به نوعی با سازمان حفظ نباتات کشور در ارتباط هستند.

وی با اشاره به اینکه دلایل مهمی برای انجام برنامه ریزی استراتژیک در سازمان حفظ نباتات وجود دارد، گفت: تشدید تنش های اقلیمی از جمله خشکسالی لزوم آینده نگری و محیط نگری بیش از پیش در مدیریت تلفیقی آفات گیاهی را ضروری می کند و این موضوع از ارکان اصلی برنامه ریزی استراتژیک حفظ نباتات کشور است.

همچنین با توجه به تغییرات اقتصادی که در حال حاضر شتاب زیادی به خود گرفته است و پیچیده شدن تصمیمات سازمانی در خصوص اثربخشی اقتصادی_ اجتماعی اقدامات، لزوم بکارگیری بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید تنش های اقلیمی در مدیریت تلفیقی آفات گیاهی

تشدید تنش های اقلیمی در مدیریت تلفیقی آفات گیاهی