مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 08:202021-08-07اقتصادي

80 درصد مراکز به آزمون آنلاین مجهز شدند


مدیر کل فنی و حرفه ای استان اردبیل گفت: 80 درصد مراکز آموزشی فنی و حرفه ای استان اردبیل به تجهیزات آزمون آنلاین مجهز شده است.

- امامی 16 مرداد در نشست مدیران و معاونین فنی و حرفه ای استان اردبیل با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر 25 مرکز آموزش فنی و حرفه ای در مناطق مختلف استان اردبیل فعالیت می کند که 19 مرکز ثابت، چهار مرکز سیار و دو مرکز جوار شهرک های صنعتی داریم.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع اداره کل فنی و حرفه ای استان اردبیل 341 نفر پرسنل دارد که 186 نفر آنها رسمی ، 102 نفر قراردادی و مابقی نیز حق الدتدریس هستند.

مدیر کل فنی و حرفه ای استان اردبیل عملکرد این اداره کل را در حوزه آموزش های مهارتی یادآور شد و بیان کرد: سال گذشته 3 میلیون نفر ساعت معادل 15 هزار ساعت از دوره های آموزشی آن هم به شکل کاربردی و در قالب طرح تکاپو بهره مند شدند.

امامی به تدوین سند مهارت استان براساس نیاز بازار کار به مهارت های مختلف اشاره کرد و گفت: ما آموزش های فنی و حرفه ای را در مناطق روستایی، جوار پادگان ها، زندان ها و کارگاه های صنعتی جدی گرفتیم به طوری که در این زمینه عملکرد قابل قبولی را داشتیم.

وی با اشاره به حضور 19 هزار نفر در آزمون مهارتی تصریح کرد: 80 درصد این شرکت کنندگان با دریافت نمره قابل قبول صلاحیت علمی و عملی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد مراکز به آزمون آنلاین مجهز شدند

80 درصد مراکز به آزمون آنلاین مجهز شدند