مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-07اجتماعي

آزمون جامع گردشگری خراسان رضوی هم زمان با سراسر کشور برگزار شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‎دستی خراسان رضوی گفت: آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری با مجوز ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در روز جمعه پانزدهم مرداد ماه همزمان با سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‎دستی خراسان رضوی گفت: آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری با مجوز ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در روز جمعه پانزدهم مرداد ماه همزمان با سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار شد.

سیدجواد موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: در این آزمون 810 نفر از فراگیران دوره های کوتاه مدت گردشگری خراسان رضوی شرکت کرده اند.

در تمامی هفت دوره پیش بینی شده در آزمون شامل مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان ایرانگردی جهانگردی، راهنمایان طبیعت گردی، راهنمایان زمین گردشگری، مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری، کارشناس ارزیاب طرح تطبیق و مدیرفنی طرح تطبیق شرکت کردند.

وی تصریح کرد: این آزمون پیش از این 2 مرتبه در سال برگزار می شد که با شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت های اعمال شده طی 2 سال گذشته فقط یک بار در سال و با مجوز ستاد ملی کرونا و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون جامع گردشگری خراسان رضوی هم زمان با سراسر کشور برگزار شد

آزمون جامع گردشگری خراسان رضوی هم زمان با سراسر کشور برگزار شد