مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 13:152021-08-07سياسي

انتظاراتی برای سفر عراق در ماه محرم


در آستانه فرارسیدن ماه محرم، مسؤولان سازمان حج و زیارت در انتظارند سفرهای زیارتی به عتبات، هرچند محدود از سر گرفته شود.

- در آستانه فرارسیدن ماه محرم، مسؤولان سازمان حج و زیارت در انتظارند سفرهای زیارتی به عتبات، هرچند "محدود" از سر گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، در دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و رییس سازمان حج و زیارت با آیت الله محمدی ری شهری گفته شد: با توجه به فرارسیدن ماه محرم و مذاکرات صورت گرفته با طرف عراقی، سفرهای زیارتی به عتبات عالیات به صورت محدود در آینده از سر گرفته می شود.

ری شهری که هم اکنون تولیت آستان عبدالعظیم حسنی (ع) را به عهده دارد و نماینده اسبق ولی فقیه در امور حج و زیارت بود، بر لزوم راه اندازی سفرهای زیارتی تاکید کرد و این سفرها را در پرکردن خلاءهای فرهنگی در جامعه مؤثر دانست.

علیرضا رشیدیان ـ رییس سازمان حج و زیارت ـ ، اما به گفته رییس سازمان حج، با توجه به تعطیلات عید قربان در عراق، قرار شد مذاکرات مربوط به اعزام زائران ایرانی پس از پایان این تعطیلات ادامه پیدا کند.

سازمان حج و زیارت با اشاره به سفرهای بدون مجوز که درحال حاضر بدون محدودیت و نظارت به عراق انجام می شود، مدعی است با اعزام های سازمان یافته می توان این سفرها را با رعایت پروتکل های بهداشتی، بهتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظاراتی برای سفر عراق در ماه محرم

انتظاراتی برای سفر عراق در ماه محرم