مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 16:052021-08-07سياسي

گمانه زنی ها درباره تاریخ از سرگیری مذاکرات وین


لارنس نورمن خبرنگار روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از یک مقام بلندپایه اتحادیه اروپا نوشت که مذاکرات هسته ای ایران از آغاز ماه سپتامبر (10 شهریور ماه) در وین از سرگرفته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا؛ لارنس نورمن در توییتر به نقل از این مقام که نامش آورده نشده تاکید کرد، این پیش بینی از بهترین حالت ممکن با این امیدواری است که با تشکیل کامل دولت حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری ایران و تصویب آن در مجلس، رخ دهد.

نورمن در ادامه افزود: این مقام بلندپایه اتحادیه اروپا گفته که مقام های ایران در گفتگو های مقدماتی با از سرگیری و ادامه این مذاکرات از نقطه ای که در 20 ژوئن (30 خرداد ماه) قطع شده، مخالفتی نکرده اند و هیچ گونه طرح تازه یا تغییری در موضع مذاکرات پیشنهاد نکرده و ازسرگیری آن را منتفی ندانسته اند.

خبرنگار وال استریت ژورنال به نقل از این مقام بلندپایه اتحادیه اروپا؛ افزوده است: مقام های ایران گفته اند که نمی دانند که باز هم وزارت امور خارجه مسئول مذاکرات هسته ای خواهد بود یا مسئولیت آن به نهاد دیگری واگذار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، رییسی بعداز ظهر پنجشنبه پس از ادای سوگند و انجام مراسم تحلیف گفت: سیاست فشار و تحریم موجب انصراف ملت ایران از پیگیری حقوق قانونی خود از جمله حق توسعه نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمانه زنی ها درباره تاریخ از سرگیری مذاکرات وین

گمانه زنی ها درباره تاریخ از سرگیری مذاکرات وین