مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 16:052021-08-07سياسي

قدردان تلاش خبرنگاران در پویش شهید سلیمانی هستیم


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در پیامی، اعلام کرد: قدردان خبرنگاران استان در پویش شهید سلیمانی و همچنین پوشش رسانه ای و فرهنگ سازی واکسیناسیون عمومی که با تمام توان در کنار سبز پوشان سپاه بودند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان، سردار حسین شفایی،در پیامی، فرارسیدن 17 مردادماه سالروز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه رسانه در سیستان و بلوچستان تبریک گفت.

وی با اشاره به رسالت و تعهد خبرنگاران در روایت صحیح اطلاعات و اخبار، گفت: از دیدگاه تعالیم اسلامی که مداد علماء بر خون شهداء فضیلت و برتری دارد؛ خبرنگاران که قلم آنها روایتگر حقیقت، روشنی و خون شهداء است؛ جایگاهی رفیع خواهند داشت.

وی با بیان زنده نگه داشتن خاطره شهدای اصحاب رسانه خصوصا شهید محمود صارمی و شهید محسن خزایی اولین شهید خبرنگار مدافع حرم در اذهان عمومی، خاطرنشان کرد: قدردان خبرنگاران استان در  پویش شهید سلیمانی و همچنین پوشش رسانه ای و فرهنگ سازی  واکسیناسیون عمومی که با تمام توان در کنار سبز پوشان سپاه بودند؛هستیم.

در انتهای این پیام سردار شفایی از تلاش بی دریغ خبرنگاران دلسوزی که با وجدان بیدار به بیان حق و حقیقت می پردازند تشکر کردند؛ و  از خداوند متعال توفیقات روز افزون و سرافرازی را در سایه توجهات ویژه حضرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردان تلاش خبرنگاران در پویش شهید سلیمانی هستیم

قدردان تلاش خبرنگاران در پویش شهید سلیمانی هستیم