مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 16:252021-08-07سياسي

پربودن تخت های بیمارستان ها ناشی از ناکارآمدی ما است


پر بودن تخت های بیمارستان استان ناشی از ناکارآمدی رفتاری ما در مقابله با کرونا است و از این رو توجه به نوع فعالیت ها دارای اهمیت است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور در جلسه ستاد کرونا که عصر امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: به رغم تمام تلاش ها شرایطی که امروز با آن مواجه هستیم متفاوت بوده و با پیک جدیدی مواجه هستیم که عدم کنترل آن قزوین را که نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد را با خطر جدی مواجه می کند.

استاندار قزوین ادامه داد: لازم است تمام عناصر ستاد کار ها را پیگیری کرده و میزان موفقیت خود را بررسی کند، هر چقدر با دقت بیشتر امور را پیگیری کردیم به موفقیت بیشتری دست یافته ایم و تشویق به پیشگیری و رعایت پروتکل ها می تواند را گشا بوده و می تواند چالش بی تفاوتی در سطح جامعه را مدیریت کند.

وی ابراز کرد: بخشی از این اتفاقات را ناشی از بی تفاوتی مدیریت و سطح جامعه می دانم؛ از این رو لازم است تمام دستگاه های مسئول عملکرد خود را گزارش داده و بازرسی ستاد بر عملکرد ها دقت نظر کامل داشته باشد تا شرایط را به نفع کنترل ویروس تغییر دهیم.

نماینده عالی دولت در استان قزوین افزود: باید از نظر فرهنگی اقدامات مهمی انجام دهیم؛ چراوکه فرهنگ عامل و از زیرساخت های توسعه است و بخشی از گرفتاری امروز ما در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربودن تخت های بیمارستان ها ناشی از ناکارآمدی ما است

پربودن تخت های بیمارستان ها ناشی از ناکارآمدی ما است