مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 03:052021-08-07سياسي

رویکرد شورای شهر تسریع در روند انتخاب شهردار تبریز است


با توجه به اینکه رویکرد شورای شهر تسریع در روند انتخاب شهردار است، پیش بینی می شود در جلسه یکشنبه هفته آینده گزینه هایی که در جلسه فوق العاده انتخاب شده اند، - ایسنا/آذربایجان شرقی عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با توجه به اینکه رویکرد شورای شهر تسریع در روند انتخاب شهردار است، پیش بینی می شود در جلسه یکشنبه هفته آینده گزینه هایی که در جلسه فوق العاده انتخاب شده اند، برای ارائه برنامه در صحن شورا حضور یابند و نهایتا پیش بینی می شود تا دو هفته آینده شهردار کلانشهر تبریز انتخاب شود.

فریدون بابایی اقدم با حضور در خبرگزاری ایسنا ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار در پاسخ به سوالی در خصوص روند انتخاب شهردار تبریز در شورای شهر گفت: مهم ترین کار شورا انتخاب شهردار است و ماده 50 قانون شهرداری نیز این موضوع را تصریح کرده است و شورای شهر باید بلافاصله بعد از آغاز به کار نسبت به انتخاب شهردار اقدام کند.

وی ادامه داد: ابتدا در قانون آمده بود که از داخل شورای شهر یک نفر به عنوان شهردار انتخاب شود و بعدها با اصلاح این قانون انتخاب شهردار خارج از شورا نیز ممکن شد.

وی در تشریح فراخوان انتخاب شهردار توسط مردم و نخبگان نیز گفت: با توجه به حساسیت انتخاب شهردار، اکثر همکاران تصمیم گرفتند که نظر مردم را نیز در این موضوع دخیل کنند و با توجه به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد شورای شهر تسریع در روند انتخاب شهردار تبریز است

رویکرد شورای شهر تسریع در روند انتخاب شهردار تبریز است