مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 03:352021-08-08ورزشي

معرفی رؤسای کمیسیون های تخصصی شورای شهر/ عبدالغنی سرپرست شهرداری شهرکرد شد


در اولین جلسه علنی شورای ششم روسای کمیسیون های تخصصی مشخص و معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدرضا بیاتی شامگاه گذشته در نخستین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد گفت: انجام امورات شاخص در حوزه عمرانی، توجه ویژه به مناطق کمتر برخوردار از جمله ناحیه غرب، منظریه و جنوب شهر، شفافیت، هوشمند کردن خدمات، چابک سازی سیستم اداری، برگزاری آموزش های مورد نیاز ویژه کارکنان، تعیین تکلیف پروژه برج دوقلو، اصلاح هندسی تقاطع ها، ایجاد کمربندی، ایجاد بوستان و پردیس ها و پیگیری مطالبات مردمی از جمله برنامه های شورای ششم است.

  رییس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه جلسات شورای اسلامی در کمیسیون های تخصصی باید برگزار و مشکلات بررسی شوند، افزود: اعضای شورای اسلامی در هفت کمیسیون تخصصی به عنوان رییس و نایب رییس مشخص و اقدامات لازم را انجام می دهند.

  وی بیان کرد: در کمیسیون بودجه، مالی و برنامه ریزی داوود نجفی به عنوان رییس و فرشاد چراغپور نایب رییس، در کمیسیون عمران، فنی و امور زیربنایی فرشاد چراغپور رییس و داوود نجفی به عنوان نایب رییس فعالیت می کنند.

بیاتی خاطرنشان کرد: در کمیسیون شهرسازی، بازآفرینی و حمل و نقل بنده به عنوان رییس و یوسف صادقی نایب رییس و در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بانوان و ایثارگران ماشاءالله ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی رؤسای کمیسیون های تخصصی شورای شهر/ عبدالغنی سرپرست شهرداری شهرکرد شد

معرفی رؤسای کمیسیون های تخصصی شورای شهر/ عبدالغنی سرپرست شهرداری شهرکرد شد