مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 04:552021-08-08حوادث

دستگاه دانش آموزی برای نجات خانه از حریق


یک دانش آموز آمریکایی پس از آنکه خانه اش تقریباً دو سال پیش بر اثر آتش سوزی کاملا سوخت، یک دستگاه اطفای حریق جدید برای محافظت از خانه ها در برابر آتش سوزی طراحی کرده است.

- یک دانش آموز آمریکایی پس از آنکه خانه اش تقریباً دو سال پیش بر اثر آتش سوزی کاملا سوخت، یک دستگاه اطفای حریق جدید برای محافظت از خانه ها در برابر آتش سوزی طراحی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، ایالت کالیفرنیا در حال مبارزه با یکی از بزرگترین آتش سوزی های جنگلی در تاریخ خود است.

در حالی که ایالات متحده با 96 آتش سوزی گسترده فعال که تقریباً دو میلیون هکتار از اراضی این کشور را درنوردیده است، مبارزه می کند، آتش سوزی جدیدی در منطقه شمالی ایالت کالیفرنیا هزاران نفر را آواره کرده است و بدتر اینکه فصل آتش سوزی ها هنوز به پایان نرسیده است.

اکنون یک دانش آموز دبیرستانی از ایالت سان فرانسیسکو به نام آرول ماتور نوع جدیدی از تجهیزات اطفای حریق را طراحی کرده است که F.

A.

C.

E نام دارد.

آرول می گوید: من شاهد هستم که صدها هزار نفر هر ساله خانه های خود را برای فرار از آتش سوزی تخلیه می کنند، اما هرگز فکر نمی کردم که خودم یکی از این افراد باشم.

در تابستان 2019 من و خانواده ام مجبور به ترک خانه خود شدیم و سپس خانه ما طعمه حریق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه دانش آموزی برای نجات خانه از حریق

دستگاه دانش آموزی برای نجات خانه از حریق