مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 05:002021-08-08سياسي

ثبت حماسه های بی بدیل و شعور ملت ایران مرهون خبرنگاران است


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در پیامی ثبت حماسه های بی بدیل و شعور ملت ایران در مناسبت های انقلاب اسلامی و ملی و مذهبی را مرهون خبرنگاران و فعالان این عرصه عنوان کرد.

- ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور پیامی فرا رسیدن 17 مرداد ماه روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه در استان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: رویدادهای بی شماری در دوران مبارزات انقلابی مردم مسلمان ایران، پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین در طول عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رخ داده که با قلم خبرنگاران متعهد و دوربین عکاسان خبره در رسانه های تراز انقلاب اسلامی به ثبت رسیده و امروز همچون گنجینه ای گرانبها پیش روی محققان و پرسش گران سیاسی و اجتماعی قرار گرفته و روشنا بخش مسیر حق طلبی و عدالت خواهی نسل جوان میهن اسلامی شده است.

اطلاع رسانی صحیح و بصیرت بخشی به موقع به ملت بزرگ و فهیم ایران در مقاطع حساس تاریخی همچون هشت سال دفاع مقدس و بزنگاه های سیاسی به ویژه در فتنه های داخلی و توطئه های خارجی برعهده خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه بوده که به لطف الهی و روحیه انقلابی تاکنون در ایفای نقش حیاتی و انجام رسالت اجتماعی خویش موفق بوده اند و توانسته اند در سایه منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی با ایثار و از خودگذشتگی و حضور در خط مقدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت حماسه های بی بدیل و شعور ملت ایران مرهون خبرنگاران است

ثبت حماسه های بی بدیل و شعور ملت ایران مرهون خبرنگاران است