مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-08سياسي

سردار بهدانی فرد: شفافیت، صراحت و درستی ویژگی اخبار فارس است


فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره لزوم رعایت اصل امانت داری در عرصه خبر، گفت: شفافیت، سرعت، صراحت و درستی از جمله مهمترین ویژگی های خبرگزاری فارس است و این مهم این رسانه انقلابی را به مرجعی امین تبدیل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد صبح امروز به منظور تبریک نیروی انتظامی در مواقع مختلف افزود: داشتن صداقت و صراحت در اخبار فارس کم بزرگی به نیروی انتظامی است و امنیتی که نیروی انتظامی در راستای رسالت خود ایجاد می کند، با اخبار رسانه ها احساس امنیت هم در مردم پدید می آید.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با تاکید بر تعامل بیش از پیش رسانه ها با نیروی انتظامی ادامه داد: رسانه ها نقش تاثیرگذاری در هدایت افکار عمومی دارند و می توانند در فرهنگ سازی و هنجار آفرینی در جامعه ایفای نقش کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران بر اساس رسالتی که بر عهده دارند باید در جامعه به شناخت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف پبردازند اظهار کرد: نقش حبرنگاران همواره با اطلاع رسانی دقیق، صحیح و به موقع و نقدهای سازنده ای که دارند در ایجاد امنیت و ارتقای آن در سطح جامعه دیده شده است که امیدوار به پویایی این حرکت هستیم.

سردار بهدانی فر با اشاره به امنیت خوب شهر یزد در حوزه نیروی انتظامی و جایگاه استان یزد در بین سایر استان ها در سط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار بهدانی فرد: شفافیت، صراحت و درستی ویژگی اخبار فارس است

سردار بهدانی فرد: شفافیت، صراحت و درستی ویژگی اخبار فارس است