مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 05:102021-08-08سياسي

کوتاهی در جنگ رسانه ای خسارت های جبران ناپذیر در پی دارد


مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان گفت: کوتاهی و غفلت در جنگ نرم، رسانه ای و تبلیغاتی دشمن، خسارت های جبران ناپذیری در پی دارد.

- ایسنا/همدان مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان گفت: کوتاهی و غفلت در جنگ نرم، رسانه ای و تبلیغاتی دشمن، خسارت های جبران ناپذیری در پی دارد.

حجت الاسلام علی کاروند در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: امروز جنگ نرم و ترکیبی که درون مایه اصلی آن را فعالیت های هدفمند رسانه ای و تبلیغاتی تشکیل می دهد بیشتر از جنگ نظامی از ملت های جهان کشته می گیرد.

وی بیان کرد: اگر در زمینه خبر رسانی، فرهنگ سازی و رسانه ای با ابزار و راهکارهای نوین به روز نشویم، محکوم به شکست از درون هستیم.

حجت الاسلام کاروند خبرنگاران و فعالان رسانه ای و فضای مجازی را از مهمترین عوامل اثرگذار در رشد و توسعه همه جانبه کشور دانست و تأکید کرد: اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و تحلیل های هوشمندانه، واقع بینانه و به هنگام از نقش بی بدیلی در حفظ امنیت روحی روانی جامعه برخوردار است.

وی تصریح کرد: عرصه رسانه و تبلیغات، جای انفعال و کم کاری نیست و تربیت نیروهای انسانی متخصص، هوشمند و قوی در این بخش یک ضرورت انکار ناپذیر به شمار می رود.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان با اشاره به تأکیدهای مکرر و اهمیت دادن رهبر انقلاب به مقوله فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی در جنگ رسانه ای خسارت های جبران ناپذیر در پی دارد

کوتاهی در جنگ رسانه ای خسارت های جبران ناپذیر در پی دارد