مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 05:202021-08-08حوادث

مشهد/ معمای قتل سه کودک خردسال توسط پدر معتاد


نتیجه تحقیقات بیانگر آن بود که مرد 35 ساله چند سال قبل از همسر معتادش درحالی جدا شده است که او نیز به مواد مخدر صنعتی اعتیاد داشته و روزهای سیاه و اسفباری را می گذراندند.

- مرد 35 ساله معتادی که به اتهام قتل 3 کودک خردسال در مشهد بازداشت شده است به قتل فرزند معلولش اعتراف کرد اما مدعی شد فرزندان دوقلویش به مرگ طبیعی مرده اند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ماجرای این پرونده تکان دهنده از چند روز قبل زمانی لو رفت که کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی براساس سرنخ ها و برخی مدارک ادعایی به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد مرد شیشه ای یک پسر معلول و دختر و پسر دوقلویش را چند سال قبل به طور پنهانی کشته است و اکنون هیچ کس از فرزندان گم شده او، اطلاعی ندارد.

کارآگاهان با دریافت این خبر وحشتناک، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد گزارش کردند.

قاضی محمود عارفی راد که به اطلاعات مذکور، حساس شده بود، بی درنگ دستور تحقیقات غیرمحسوس و محرمانه ای را برای بررسی دقیق ماجرا صادر کرد.

این گونه بود که گروه تخصصی از کارآگاهان به رصدهای اطلاعاتی پرداختند و به اسنادی دست یافتند که نشان می داد مرد 35 ساله معتاد فرزندانی با مشخصات مذکور در کنار 3 فرزند دیگرش داشته است اما اکنون اثری از آن ها نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد/ معمای قتل سه کودک خردسال توسط پدر معتاد

مشهد/ معمای قتل سه کودک خردسال توسط پدر معتاد