مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 05:402021-08-08سياسي

ارتباط دستگاه قضا با رسانه های گروهی تقویت می شود


تقویت ارتباط دستگاه قضا با رسانه های گروهی در رسیدن به سند تحول جزو اهداف و ضروریات است.

- ، جواد بابایی در آیین اختتامیه جشنواره عدلیه و رسانه یزد به اهمیت اطلاع رسانی دقیق و مبتی با قانون اشاره کرد و افزود: بهره گیری از ظرفیت نخبگان و انجام امور بر مدار قانون نقش مهمی در انعکاس دقیق اخبار و گزارشات و موجب اعتمادبخشی به مردم است .

وی با بیان اینکه در سند تحول قوه قضاییه توجه و استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه های گروهی به صورت خاص مدنظر قرار دارد ادامه داد: برای معرفی چهره واقعی این دستگاه و ارایه خدمات به عموم و انعکاس فعالیت ها بیش از گذشته از رسانه های مختلف گروهی استفاده می شود.

معاون دادستان کشور با اشاره به اینکه جریان های معاند نظام با خبرسازی های جعلی و کذب برای رسیدن به اهداف خود علیه نظام و اشخاص استفاده می کنند، عنوان کرد: باید دستگاه قضا با فعالیت های فرهنگی و رسانه ای مناسب در پیشگیری و مقابله با این اقدامات ماموریت خود را انجام دهد.

بابایی گفت: ایجاد اتاق فکر برای مقابله با اخبار جعلی جزو موارد اساسی است که باید در قوه قصاییه شکل بگیرد و با همکاری رسانه های گرهی و تقویت آن و بهره گیری از نخبگان برای رسیدن به اهداف و خدمت بیشتر و بهتر به مردم تلاش مضاعف صورت گیرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط دستگاه قضا با رسانه های گروهی تقویت می شود

ارتباط دستگاه قضا با رسانه های گروهی تقویت می شود