مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 05:402021-08-08سياسي

مسئولیت خبرنگاران در پاسداشت ارزش های انقلاب بالا است


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به هجمه های دشمنان علیه نظام اسلامی، گفت: مسئولیت خبرنگاران در پاسداشت ارزش های انقلاب بالا است.

- ، سردار محمد عبدالله پور در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار با اشاره به هجمه های دشمنان علیه نظام اسلامی، گفت: مسئولیت خبرنگاران در پاسداشت ارزش های انقلاب بالا است.

متن پیام آمده است: ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ پیامبر خدا (ص) در حدیثی فرموده است: حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس .

حق محوری، حق طلبی و حق گویی، از مهم ترین ویژگی های یک خبرنگار موفق و خداترس است.

پس چه نیکوست که صاحبان بنگاه های خبری و نیز خود خبرنگاران، همواره به دنبال واقعیت باشند و از جنجال آفرینی و بد کردن مردم با هم بپرهیزند.

خبرنگار آن هنگام که برای اعتلای فرهنگ، هنر، معارف دینی و آگاهی بخشی آحاد جامعه قدم بر می دارد پای در عرصه ای مقدس و بی انتها می گذارد که ثمره تلاش او برای جامعه دانایی و آگاهی است.

شهدای خبرنگار چون صارمی و آوینی تنها نمونه ای از خبرنگاران متعهدی هستند که برای تحقق اهداف متعالی خود، از جان گذشتند که باید ویژگی آنان برای جوانان بازگو شود.

خبرنگاران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه هشت سال دفاع مقدس، با نشر و پردازش صحیح، دقیق و سریع، هم‎دوش با سایر نهادهای نظام در حفظ و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت خبرنگاران در پاسداشت ارزش های انقلاب بالا است

مسئولیت خبرنگاران در پاسداشت ارزش های انقلاب بالا است