مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 05:502021-08-08پزشكي

بستری 9500 بیمارکرونایی در استان تهران/2500 بیمار در بخش مراقبت ویژه


رییس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه تعداد بیماران بستری در این استان به 9 هزار و 484 نفر رسید، گفت:آمادگی لازم برای افزایش تزریق واکسن به 150 هزار دُز در پایتخت وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، علیرضا زالی، رییس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران اولویت معا نین بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی را توسعه زیرساخت ها و فضای فیزیکی لازم برای افزایش دسترسی و تسریع در روند واکسیناسیون دانست و گفت: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون دانشگاه علامه طباطبایی، صد و هشتمین مرکز تجمیعی در استان تهران است که به مدار ارائه خدمات واکسیناسیون پیوسته است.

 وی ادامه داد: در مسیر گسترش این پایگاه های تجمیعی، نیازهای منطقه ای نیز مورد توجه قرار می گیرد و دانشگاه علامه طباطبایی بر اساس آمایشی که معاونان بهداشت انجام داده اند، می تواند بخش عظیمی از نیازهای واکسیناسیون غرب تهران را برطرف کند.

  رییس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از افزایش 10 هزار دُزی تزریق واکسن طی 24 ساعت در استان تهران خبر داد و  تصریح کرد: روز گذشته میزان تزریق واکسن در استان تهران به 83 هزار دز رسید و آمادگی لازم برای افزایش آن به 150 هزار دوز در پایتخت وجود دارد که البته سبد مکفی از واکسن های داخلی و خارجی نیز باید تامین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 9500 بیمارکرونایی در استان تهران/2500 بیمار در بخش مراقبت ویژه

بستری 9500 بیمارکرونایی در استان تهران/2500 بیمار در بخش مراقبت ویژه