مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-08سياسي

حق محوری و حق گویی از مهم ترین ویژگی های خبرنگاران است


فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی که بمناسبت روز خبرنگار صادر کرده، آورده است: حق محوری، حق طلبی و حق گویی، از مهم ترین ویژگی های یک خبرنگار موفق و خداترس است.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی که بمناسبت روز خبرنگار صادر کرده، آورده است: حق محوری، حق طلبی و حق گویی، از مهم ترین ویژگی های یک خبرنگار موفق و خداترس است.

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان همزمان با روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد که متن این پیام به شرح ذیل است: ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس .

حق محوری، حق طلبی و حق گویی، از مهم ترین ویژگی های یک خبرنگار موفق و خداترس است، پس چه نیکوست که صاحبان بنگاه های خبری و نیز خود خبرنگاران، همواره به دنبال واقعیت باشند و از جنجال آفرینی و بد کردن مردم با هم بپرهیزند.

خبرنگار آن هنگام که برای اعتلای فرهنگ، هنر، معارف دینی و آگاهی بخشی آحاد جامعه قدم بر می دارد پای در عرصه ای مقدس و بی انتها می گذارد که ثمره تلاش او برای جامعه دانایی و آگاهی است.

شهدای خبرنگار چون صارمی و آوینی تنها نمونه ای از خبرنگاران متعهدی هستند که برای تحقق اهداف متعالی خود، از جان گذشتند که باید ویژگی آنان برای جوانان بازگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق محوری و حق گویی از مهم ترین ویژگی های خبرنگاران است

حق محوری و حق گویی از مهم ترین ویژگی های خبرنگاران است