مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 07:502021-08-08ورزشي

صربستان قهرمان واترپلوی المپیک شد


تیم ملی واترپلوی صربستان به عنوان قهرمانی بازی های المپیک 2020 توکیو رسید.

- تیم ملی واترپلوی صربستان به عنوان قهرمانی بازی های المپیک 2020 توکیو رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آخرین مسابقه در بازی های المپیک 2020 توکیو دیدار فینال واترپلوی مردان میان تیم های ملی یونان و صربستان بود که در نهایت صربستان با نتیجه 13 بر 10 به برتری رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.

پیش از این دیدار رده بندی که میان مجارستان و اسپانیا انجام شد مجارستان توانست با نتیجه 9 بر 5 پیروز شود و به مدال برنز برسد.

تیم قزاقستان که با شیوع کرونا بدون هیچ مسابقه انتخابی و تنها با عنوان قهرمانی در بازی های آسیایی از سوی فینا مجوز حضور در المپیک را گرفت در گروه دوم قرار داشت و با 5 شکست در رده آخر گروهش قرار گرفت.

ایران در این دوره به دلیل میزبانی ژاپن شانس حضور در المپیک را داشت که به دلیل شیوع کرونا مسابقه انتخابی میان ایران و قزاقستان تیم های اول و سوم بازی های آسیایی انجام نشد تا واترپلوی ایران شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

در مرحله گروهی این مسابقات 12 تیم در دو گروه (گروه A: یونان، ایتالیا، مجارستان، آمریکا، ژاپن، آفریقا و در گروه B: اسپانیا، کرواسی، صربستان، مونته نگرو، استرالیا و قزاقستان) با هم رقابت کردند و از هر گروه 4 تیم یونان، ایتالیا، مجارستان، آمریکا، اسپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صربستان قهرمان واترپلوی المپیک شد

صربستان قهرمان واترپلوی المپیک شد