مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 08:152021-08-08پزشكي

موارد بستری در افراد با واکسیناسیون کامل نیز دیده می شود


رییس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند گفت: ابتلا به کرونا در افراد واکسینه شده نیز زیاد دیده می شود و حتی موارد بستری در افراد با واکسیناسیون کامل نیز وجود دارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند گفت: ابتلا به کرونا در افراد واکسینه شده نیز زیاد دیده می شود و حتی موارد بستری در افراد با واکسیناسیون کامل نیز وجود دارد.

مسعود ضیایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در هفته های اخیر، موارد ابتلا به کرونا و بار مراکز درمانی و بیمارستان ها افزایش یافته است و ابتلا در افراد واکسینه شده هم زیاد دیده می شود و حتی موارد بستری در افراد با واکسیناسیون کامل نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه مرگ و میر در افراد با واکسیناسیون کامل بسیار نادر است، افزود: تب، سرفه، تنگی نفس، لرز بدن، سردرد، اسهال، تهوع، استفراغ، درد کمر و درد بدن و اختلال بویایی و چشایی از علائم ابتلا به کرونا است.

این متخصص بیماری های عفونی ادامه داد: تشدید تنگی نفس، تنفس دشوار، درد قفسه سینه، سرفه شدید خلطه دار، عدم قطع تب پس از پنج روز از شروع بیماری، علائم هشدار برای ابتلا ریه و نیاز به پیگیری و مراجعه به پزشک دارد.

ضیایی ادامه داد: اشباع اکسیژن کمتر از 90 درصد در افراد عادی، اشباع اکسیژن کمتر از 93 درصد در افراد خاص ( نهایت بیماری قلبی و ریو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موارد بستری در افراد با واکسیناسیون کامل نیز دیده می شود

موارد بستری در افراد با واکسیناسیون کامل نیز دیده می شود