مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 09:052021-08-08سياسي

سفر نظارتی نمایندگان به استان آذربایجان غربی


جمعی از نمایندگان به همراه نائب رییس مجلس در سفر نظارتی به استان آذربایجان غربی سفر کردند و در این سفر مقرر شد که گازرسانی به 28 روستای شهرستان تکاب تا پایان شهریور انجام شود.

- علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سفر هفته گذشته به شمال استان آذربایجان غربی به همراه علی نکیزاد، نائب رییس مجلس شورای اسلامی،  سید علی موسوی رییس فراکسیون مناطق محروم و همراهی حسن همتی نماینده شاهین دژ و تکاب، انور حبیب زاده بوکانی نماینده بوکان و پیگیری گردد، همچنین مدیرعامل معدن زره شوران با اظهار اینکه 1100 نفر پرسنل این معدن، فقط 100 نفر غیر بومی هستند متعهد شد تا در آینده نیز صرفا از نیروی کار بومی در این مجموعه استفاده نمایند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بیان نمود: مشکل سرمایه گذاری(B.

O.

T) فاضلاب شاهین دژ حداکثر تا 15 روز در جلسه مشترک استانداری، شرکت مهندسی آب و فاضلاب و سرمایه گذار حل و فصل می گردد و دستگاه های نظارتی استان نیز در این زمینه مساعدت لازم را انجام خواهند داد.

همچنین با توجه به اخذ مجوز تسهیلات 100 میلیارد تومانی ماده 56 از سوی بانک صادرات برای فاضلاب ماکو، این پروژه تا پایان خرداد 1401 تکمیل می گردد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر نظارتی نمایندگان به استان آذربایجان غربی

سفر نظارتی نمایندگان به استان آذربایجان غربی