مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 09:202021-08-08سياسي

خبرنگاران تحقیقی بازوان هم افزا در تحقق گفتمان دانش بنیان


دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی در آستانه 17 مردادماه، روز خبرنگار در پیامی با تبریک این روز خواستار ایفای نقش خبرنگاران تحقیقی به عنوان بازوان هم افزا در تحقق گفتمان پیشرفت دانش بنیان در کشور شد.

- در پیام رییس جهاددانشگاهی به مناسبت روزخبرنگار تاکید شد؛ خبرنگاران تحقیقی بازوان هم افزا در تحقق گفتمان دانش بنیان دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی در آستانه 17 مردادماه، روز خبرنگار در پیامی با تبریک این روز خواستار ایفای نقش خبرنگاران تحقیقی به عنوان بازوان هم افزا در تحقق گفتمان پیشرفت دانش بنیان در کشور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی متن پیام دکتر حمیدرضا طیبی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم روز خبرنگار را به همه خبرنگاران عزیز و دست اندرکاران رسانه های کشور تبریک می گویم و یاد و خاطره شهدای خبرنگار و همچنین خبرنگاران فقید قربانی ویروس کرونا و به ویژه دو بانوی خبرنگار، همکار پرتلاشمان در ایسنا زنده یاد مهشاد کریمی و شادروان ریحانه یاسینی را که در حادثه تأسف بار واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست در تیرماه امسال جان باختند، گرامی می دارم.

امروز، سربرآوردن و طغیان برخی مشکلات در جامعه که ریشه در تصمیمات غیرعلمی یا مواجهه ناصحیح با مقوله فناوری دارد، بهترین دلیل برای آن است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران تحقیقی بازوان هم افزا در تحقق گفتمان دانش بنیان

خبرنگاران تحقیقی بازوان هم افزا در تحقق گفتمان دانش بنیان