مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 12:202021-08-08پزشكي

نظارت بر مشاغل و اصناف افزایش می یابد


با توجه به افزایش روند شیوع بیماری در کشور، فرآیند نظارت بر برخی مشاغل و صنوف با تأکید بیشتری همراه خواهد بود.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: با توجه به افزایش روند شیوع بیماری در کشور، فرآیند نظارت بر برخی مشاغل و صنوف با تأکید بیشتری همراه خواهد بود.

سید موسی خادمی در خصوص وضعیت استان به لحاظ بیماری کرونا، اظهار کرد: همان گونه که هفته قبل پیش بینی می شد روند بیماری در استان رو به افزایش است و این افزایش در تعداد مبتلایان، بستری ها و مرگ ناشی از بیماری کاملاً مشهود است.

وی تصریح کرد: در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا موضوع سختگیری بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف و مردم، با توجه به وضعیت بیماری و از طرفی در پیش بودن ایام محرم مورد تأکید بود.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در بحث اجرای مراسم مربوط به عزاداری های ایام محرم دستورالعملی از طرف ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا صادر شده که بر اساس آن عزاداری ها صرفاً با رعایت کامل موارد بهداشتی برگزار می شود.

خادمی اضافه کرد: نظارت بر برخی از مشاغل و صنوف پرخطر مانند تالارها، پاساژها، آرایشگاه ها، باشگاه های ورزشی، مطب ها و سایر موارد مشابه با توجه به حساسیت موضوع، در این مشاغل مورد تأکید ستاد ملی بود و طی روزهای آتی مراقبت های بیشتری در آن ها انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر مشاغل و اصناف افزایش می یابد

نظارت بر مشاغل و اصناف افزایش می یابد