مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 13:002021-08-08پزشكي

مجموع بیماران بستری کرونا در سمنان به 7795 نفر رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه مجموع بیماران بستری کرونا در حوزه تحت مدیریت دانشگاه به هفت هزار و 795 نفر رسیده است، گفت: کُند شدن ابتلا با رعایت پروتکل ها امکان پذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو همچنین در آستانه قرارگیری مراسم عزاداری سالار شهیدان می بایست اولویت ها بر حفظ سلامتی مردم باشد و کماکان افراد ریسک پذیر باید از حضور در تجمعات به طور جد پرهیز کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلابه کووید 19 از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به شش هزار و 615 نفر رسیده است، افزود: باید گفت مجموعه دانشگاه حداکثر توان خود را در درمان بیماران کرونایی به کار بسته است اما مردم نیز می بایست بیش از گذشته با ماسک زدن و رعایت فاصله و پرهیز از حضور در تجمعات به کادر درمان کمک کنند.

دانایی بابیان اینکه طی 24 ساعت گذشته (از شانزدهم لغایت هفدهم مردادماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 71 بیمار مثبت جدید مبتلابه کووید -19 در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند، اضافه کرد: بدین ترتیب بیست وپنج هزار و 723 بیمار نیز به صورت سرپایی مورد شناسایی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموع بیماران بستری کرونا در سمنان به 7795 نفر رسید

مجموع بیماران بستری کرونا در سمنان به 7795 نفر رسید