مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 13:552021-08-08سياسي

پارادوکس کمیسیون محرومیت زدایی به ریاست محمدحسن اسدی


به گفته محمدحسن اسدی، بسیاری از پروژه های کلان عمرانی شهر شیراز در گذشته توسط وی تامین اعتبار شده است، این در حالی است که حاشیه نشینان جایی در پروژه ها و سهمی از این اعتبارات نداشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، پس از گذشت سه روز از آغاز به کار شورای ششم پس از تعیین هیئت رییسه، سرانجام امروز اسامی رؤسای کمیسیون های شورای شهر شیراز نیز اعلام شد.

آنچه اکنون بیش از همه در این میان دیده می شود، تشکیل کمیسیون محرومیت زدایی به ریاست محمدحسن اسدی در راستای وعده های اعضای راه یافته به شورا و افزایش عدالت اجتماعی و رسیدگی به مناطق کمتر برخودار شهر است.

اما محمدحسن اسدی که اکنون ریاست این شورا را بر عهده دارد، خود سالها در عالی ترین رده های مدیریت شهری و حساس ترین بخش های آن که باید کار رسیدگی به محرومین شهر را انجام میداد حضور داشته و حتی دوره ای سرپرستی شهرداری شیراز را به عهده داشته است.

خوب است اعضای شورا منهای در نظر گرفتن سابقه، به کارآمدی نیز نگاهی بیاندازند.

اسدی، دارای سوابق مدیریتی چون معاون مونسان وزیر میراث فرهنگی و گردشگری دولت تدبیر، معاون مالی و اداری شهردار سابق شیراز، معاون مالی و اقتصادی شهردار سابق شیراز، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شیراز و معاون پشتیبانی مسکن و شهرسازی استان فارس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارادوکس کمیسیون محرومیت زدایی به ریاست محمدحسن اسدی

پارادوکس کمیسیون محرومیت زدایی به ریاست محمدحسن اسدی