مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 14:552021-08-08حوادث

مردم ماموران قلابی را شناسایی کنند


از شهروندانی که توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند درخواست می شود تا برای پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج، - بلوار تعاون مراجعه کنند.

رییس پلیس آگاهی استان با انتشار تصاویر اعضای یک باند سارقان مامورنما ، از مردم خواست چنانچه توسط این باند مورد اخاذی قرار گرفته اند، به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سرهنگ محمد نادر بیگی اظهار داشت که در ادامه روند دستگیری سارقان تحت عنوان مامور، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت در تحقیقات خود از فعالیت اعضای یک باند 5 نفره که با خودروهای پژو 405 ، پژو پارس، پراید و سمند در سطح شهرستان کرج اقدام به اخاذی با جعل عنوان مامور انتظامی می کردند، مطلع شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه کارآگاهان مشخص شد که سارقان دستگیر شده پس از متوقف کردن خودروهای مالباختگان، خود را مامور پلیس آگاهی و مبارزه با مواد مخدر معرفی کرده و به بهانه خرید و فروش مواد و اموال مسروقه پس از بازرسی بدنی، کارت شناسایی، عابر بانک و رمز افراد را گرفته و بلافاصله متواری می شدند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: در ادامه تحقیقات، کارآگاهان با بهره گیری از اقدامات پلیسی موفق به شناسایی پنج نفر از آنها در شهر کرج شده و در چند عملیات جداگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ماموران قلابی را شناسایی کنند

مردم ماموران قلابی را شناسایی کنند