مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 15:252021-08-08سياسي

راز موفقیت دارنده مدال نقره المپیاد شیمی جهان


دانش آموز نخبه مشهدی دارنده مدال نقره المپیاد شیمی جهان در خصوص راز و رمز موفقیت خود گفت: برنامه ریزی دقیق و تلاش و پشتکار و مطالعه مستمر یکی از رازهای موفقیت من است .

- محمدحسین برکاتی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد گفت: خوشبختانه بنده از دبیرستان شهید هاشمی نژاد یک ناحیه چهار مشهد توانستم در پنجاه و سومین المپیاد جهانی شیمی در سال 2021 که به میزبانی کشور ژاپن ششم مرداد ماه و به صورت آزمون آنلاین مجازی برگزار شد، مدال نقره این دوره از رقابت ها را کسب کنم.

این دانش آموز موفق مشهدی افزود: من به همراه سه هم تیمی دیگر خود موفق شدیم در مجموع چهار مدال المپیاد جهانی شیمی شامل دو مدال طلا و دو مدال نقره را از آن تیم ایران کنیم و کشورمان بعد از کشورهای روسیه، چین، تایوان، ویتنام و رومانی توانست در جایگاه ششم المپیاد جهانی شیمی قرار بگیرد.

وی بیان کرد: مسیر المپیاد شیمی به طور تخصصی برای من از سال نهم شروع شد، در واقع برای حضور در المپیاد شیمی مراحل زیادی را باید طی کرد و من اولین مرحله این المپیاد را در بهمن ماه سال دهم امتحان دادم و مرحله دوم المپیاد نیز در 20 تیر سال گذشته برگزار شد و در این مرحله 40 نفر برتر این آزمون به دوره های آموزشی تابستانی راه پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز موفقیت دارنده مدال نقره المپیاد شیمی جهان

راز موفقیت دارنده مدال نقره المپیاد شیمی جهان