مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 17:452021-08-08سياسي

فعالیت رسانه ای در دنیای امروز جهاد در جبهه انقلاب است


فرمانده سپاه ناحیه ساوه فعالیت رسانه ای در دنیای امروزی را جهاد در جبهه انقلاب توصیف کرد و گفت: بخش اعظمی از صحبت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری در این ایام بحث رسانه های غربی و فضای مجازی است لذا در مختصاتی که دشمن را ببینیم و در تلاش برای مقابله با آنها .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، سرهنگ حجت اله دستجانی در دیدار با تعدادی از خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شده بود، فضای رسانه را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: امروز همه جنجال آفرینی ها و غوغا سالاری ها در سایه فضای رسانه اتفاق میفتد و به واسطه دسترسی همگان به رسانه ها اثرات خود را در سریعترین زمان در جامعه خواهد گذاشت.

  وی با بیان اینکه فضای مجازی امروز جزیی از حقیقت زندگی ما شده است افزود: ما در این فضا بدلیل عدم ساماندهی مناسب ذوب شده ایم لذا اگر در این خصوص تدبیر نکنیم در آینده دچار چالش هایی بیش از آنچه امروز با آن درگیر هستیم خواهیم بود.

  فرمانده سپاه ناحیه ساوه دغدغه امروز رسانه های انقلابی و بومی را ساماندهی فضای مجازی و جلوگیری از فعالیت افراد غیر بدون مجوز دانست و گفت: با توجه به اینکه پیام رسان های خارجی بعنوان رسانه مطرح شده اند و از هر موضوعی می توانند جنجال در جامعه ایجاد کنند نیاز به ساماندهی و نظارت بر فعالیت آنها وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت رسانه ای در دنیای امروز جهاد در جبهه انقلاب است

فعالیت رسانه ای در دنیای امروز جهاد در جبهه انقلاب است