مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 01:502021-08-08بين الملل

حمله تند رژیم صهیونیستی به دبیرکل سازمان ملل


نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، در پی اظهارات اخیر آنتونیو گوترش در مورد تحولات در جنوب لبنان حمله تندی را به وی انجام داد.

- نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، در پی اظهارات اخیر آنتونیو گوترش در مورد تحولات در جنوب لبنان حمله تندی را به وی انجام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از تایمز اسراییل، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل روز شنبه در بیانیه ای نگرانی خود را از تشدید تنش ها و موشک باران متقابل در مرزهای لبنان و اراضی اشغالی ابراز کرد و از همه طرف ها خواست حداکثر خویشتنداری را داشته و با یونیفل (نیروهای موقت سازمان ملل در لبنان) همکاری و از هر اقدامی که باعث تشدید تنش می شود خودداری کنند.

در واکنش به این اظهارات، گلعاد اردان، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در بیانیه ای که روز یکشنبه منتشر شد، موضع گوترش را محکوم کرد.

وی مدعی شد: اسراییل از موضع دبیرکل سازمان ملل مبنی بر برابر دانستن حملات سازماندهی شده توسط گروه های تروریستی و حملات دولت دموکراتیک و قانون مدار اسراییل به عنوان عضوی از سازمان ملل متاسف است ! اردان با ابراز تعجب از خودداری گوترش از انتساب حمله موشکی که حزب الله لبنان مسئولیت آن را رسماً بر عهده گرفته، این اقدام را غیرقابل تصور توصیف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله تند رژیم صهیونیستی به دبیرکل سازمان ملل

حمله تند رژیم صهیونیستی به دبیرکل سازمان ملل